Մայրենի ստուգատես․ 4-րդ դասարան

Չորրորդ դասարանն ավարտող սովորողը պետք է կարողանա

  • գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
  • գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
  • տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
  • համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
  • իր անհատական բլոգը սպասարկել

Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները

Ստուգատեսի առաջին փուլ /մայիսի 1-31/

Սովորողն իր բլոգում բացում է Մայրենիի ստուգատեսի բաժին, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

«Պոչատ աղվեսը»

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհումայդպես խայտառակվ: Եվորոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Փոխադրած

«Ես իմ պոչը թողեցի թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապրեմ աշխարհում այդպես խայտառակված: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզեմ, որ ձեռք քաշեն իրենք պոչից: Ես բոլոր աղվեսներին հավաքեց և սկսեցի նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, և երկրորդ` ավելորդ բեռ է: Բայց մի աղվես ինձ պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

  • Հաշվետու պատում՝ ըստ դասավանդողի մշակած հարցարանի «Տարվա իմ ձեռքբերումները»
  • Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։

«Տարվա իմ ձեռքբերումները»

Այս տարի ես ունեցել եմ շատ ձերքբերուներ։ Իմ այս տարվա ամենամեծ ձեռքբերումներից մի քանիսը կնշեմ։ Ես սովորել եմ երկուականի՝ հեծանիվ քշել։ Իսկ առաջ ես նայում էի նարքև և ընկնում էի։ Նաև ես առաջին անգամ մի ուտեստ եմ փորձել, անունը <Սուշի> և ինձ շատ դուր է եկել համը։ Իսկ առաջ ես չէի ուտում դա, որովհետև վախենում էի, որ համը կլինի վատը։

Այս տարի մեզ նաև թողել են ազատ մեր ընտրության դասը ընտրել։ Եվ ես ընտրել եմ ընտրության նոր խումբ՝, ոսկեգործության ընտրություն։

Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

  • Ուսումնական ճամփորդությունների թեմայով ռադիո-հարցազրույց պատրաստիր ընկերոջդ հետ․ /հարցազրույցը պետք է լինի ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով, 2-3 րոպե տևողությամբ, որակյալ, հրապարակված լինի բլոգում/

  • Ստեղծագործական պատում ռոդարիական «Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը» հնարի կիրառությամբ /տեսանյութը պետք է հրապարակված լինի բլոգում/

«Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը»

Սխալ արձագանք։ 4-Բառ, սխալ, արձագանք, լիճ, հռոմ, 5-որդ բառը կլինի։ տաս, թրվական բառ։

Միայն չասեք որ արձագանքը լավ բան է չեմ հավատա։

Երեկ ինձ տարան ծանոթացնելու դրանցից մեկի հետ: Ես սկսեցի թվաբանական հասարակ հարցերից:

-Լսիր իսկ ինչ կլինի տաս անգամ տաս հը՞

-Տաս!!․․․․․ Ասաց նա։

Ես հասկացա որ մաթեմատիկա նա չգիտի, և որոշեցի այսպիսի հարձ տալ։

-Իսկ որն է ավելի մեծ Հռոմը թե՞ Լիճը։

-Լիճը!!……բացականչեց նա։

-Իսկ ով ավելի քիչ բան գիտի ես թե՞ դու։

-Դու!!….

Եվ միայն չասեք որ արձագանքը լավ բան է միևնույնը չեմ հավատա։

Ընտանեկան նախագիծ

  • Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։

<<Իմ կարդացած գրքերը>>

Բլոգի սպասարկում

  • Բլոգային կարողությունների հարցաթերթ /կազմում է դասավանդողը՝ առաջնորդվելով սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջների կարգով/։

Ստուգատեսի երկրորդ փուլ / հունիսի 13/

  • Միասնական գրավոր աշխատանք

1․ Փուլ՝ Մայիսի 02-31-ը Բլոգումդ բա՜ց արա <Մայրենիի Ստուգատես> էջ։

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

Պոչատ աղվեսը»

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհում այդպես խայտառակ: Եվորոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց և սկսեց նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, և երկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Փոխադրած

«Ես իմ պոչը թողեցի թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապրեմ աշխարհում այդպես խայտառակված: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզեմ, որ ձեռք քաշեն իրենք պոչից: Ես բոլոր աղվեսներին հավաքեց և սկսեցի նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, և երկրորդ` ավելորդ բեռ է: Բայց մի աղվես ինձ պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

«Տարվա իմ ձեռքբերումները»

Այս տարի ես ունեցել եմ շատ ձերքբերուներ։ Իմ այս տարվա ամենամեծ ձեռքբերումներից մի քանիսը կնշեմ։ Ես սովորել եմ երկուականի՝ հեծանիվ քշել։ Իսկ առաջ ես նայում էի նարքև և ընկնում էի։ Նաև ես առաջին անգամ մի ուտեստ եմ փորձել, անունը <Սուշի> և ինձ շատ դուր է եկել համը։ Իսկ առաջ ես չէի ուտում դա, որովհետև վախենում էի, որ համը կլինի վատը։

Այս տարի մեզ նաև թողել են ազատ մեր ընտրության դասը ընտրել։ Եվ ես ընտրել եմ ընտրության նոր խումբ՝, ոսկեգործության ընտրություն։

<<Իմ կարդացած գրքերը>>

                                                                     <<Սանրի մազեր>>

Ամեն առավոտ իմ աղջիկ արթնանում է, մաքրում դեմքը, սանրվում և այլն․․․․․․․

Մի օր աղջիկը որոշեց կտրել մազերի ամենաներգևի մասը, բայց սանրը չեր ուզում որպեսզի աղջիկը կտրեր իր ընկերներին, մազերին։ Քանի որ այդքան տարիների ընդացքում իրենք միասին ընկերներ էին։ և սանրը ասաց․․․

-Աղջիկ ինչու՞ ես դու մազերդ կտրում։

-Որովհետև ինձ դժվար է ամեն օր այդքան մազեր սանրել, հեշտ չե։

-Բայց մազերը սանրում են սանրերը իսկ սանրը ես եմ, այսինքն ես թույլ եմ սանրում, ես գործը դժվարացնում եմ, քո համար։

-Այո!……..կարող է։

-Այս վայրկյանից ես ավելի ուժեղ կլինեմ և լավ կսանրեմ քո մազերը։

-Լավ, ուրեմն ես մազերը չեմ կտրի․․․․․։

Եվ այդպես մազերը և սանրը մնացին ամենալավ ընկերները։

<< Ճամփորդություններ>>

«Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը»

Սխալ արձագանք։ 4-Բառ, սխալ, արձագանք, լիճ, հռոմ, 5-որդ բառը կլինի։ տաս, թրվական բառ։

Միայն չասեք որ արձագանքը լավ բան է չեմ հավատա։

Երեկ ինձ տարան ծանոթացնելու դրանցից մեկի հետ: Ես սկսեցի թվաբանական հասարակ հարցերից:

-Լսիր իսկ ինչ կլինի տաս անգամ տաս հը՞

-Տաս!!․․․․․ Ասաց նա։

Ես հասկացա որ մաթեմատիկա նա չգիտի, և որոշեցի այսպիսի հարձ տալ։

-Իսկ որն է ավելի մեծ Հռոմը թե՞ Լիճը։

-Լիճը!!……բացականչեց նա։

-Իսկ ով ավելի քիչ բան գիտի ես թե՞ դու։

-Դու!!….

Եվ միայն չասեք որ արձագանքը լավ բան է միևնույնը չեմ հավատա։

Leave a Reply